Friss topikok

  • bande\': @NaP: Sziasztok! Igen kicsit sűrű volt mostanában, de majd remélem több időnk lesz irogatni. :) (2010.11.25. 08:34) (: Még mindig elválaszthatatlanok :)
  • WookieGangLogan: @bande\': Mi is beraktunk titeket a kedvenc linkekhez :) (2009.11.17. 10:12) (: Meleg :)
  • fluffyboy: Kardi! Szóval tényleg az apró zöld ufókutyák voltak! Kezdesz zöldülniiii!!! Ez a kezelés mellékhat... (2009.06.28. 19:25) (: Kék az ég és zöld a fű...meg a láb :)
  • don Diego de la Dinnye: Lokátorpatrióta vagy mi. (Nemtom, a gazdi mondta, én csak rátenyereltem a billentyűre és ez lett b... (2009.06.24. 11:13) (: Adóvevő óver :)
  • fluffyboy: Figyi Kard! Valdd csak be, hogy az a nagy fénynyaláb az apró zöld ufó kutyák gyógyító sugara, akik... (2009.06.23. 21:01) (: Reflektorfényben... :)

Kardigán, a Bearded Collie

Kardigán(született Besevári Szivárványos Brandon) a Bearded Collie különleges kalandjai és csudálatos családja avagy az élet Los Nemes Vamos-ban

Utolsó kommentek

  • bande\': @NaP: Sziasztok! Igen kicsit sűrű volt mostanában, de majd remélem több időnk lesz irogatni. :) (2010.11.25. 08:34) (: Még mindig elválaszthatatlanok :)
  • NaP: Már nagyon vártuk az új híreket! Nagyék. (2010.11.22. 15:14) (: Még mindig elválaszthatatlanok :)
  • WookieGangLogan: @bande\': Mi is beraktunk titeket a kedvenc linkekhez :) (2009.11.17. 10:12) (: Meleg :)
  • WookieGangLogan: Természetesen nem gond :) (2009.11.16. 21:40) (: Meleg :)
  • bande\': @WookieGangLogan: Szeva' Logan, üdv a klubban! Hasonlókat kívánok nektek is és ha nem baj beraktal... (2009.11.07. 23:08) (: Meleg :)
  • WookieGangLogan: Kedves Kardigán! most fedeztük fel a blogodat, nekünk is van egy kis barna-fehér birdink, ő Logan,... (2009.10.29. 09:35) (: Meleg :)
  • fluffyboy: Kardi! Szóval tényleg az apró zöld ufókutyák voltak! Kezdesz zöldülniiii!!! Ez a kezelés mellékhat... (2009.06.28. 19:25) (: Kék az ég és zöld a fű...meg a láb :)
  • don Diego de la Dinnye: Lokátorpatrióta vagy mi. (Nemtom, a gazdi mondta, én csak rátenyereltem a billentyűre és ez lett b... (2009.06.24. 11:13) (: Adóvevő óver :)
  • fluffyboy: Figyi Kard! Valdd csak be, hogy az a nagy fénynyaláb az apró zöld ufó kutyák gyógyító sugara, akik... (2009.06.23. 21:01) (: Reflektorfényben... :)
  • bande\': @fluffyboy: Láttam Mex te is átmentél parabolaantennába...kutyák nemzeti csatornája neked bejön? ... (2009.06.19. 09:00) (: Bibi :)
  • fluffyboy: Jesszusszentatyakutyaúristen!!! Kardiiii! Mi történt? Egy könyökökök nem tud csak úgy fájni. Hirte... (2009.06.19. 08:19) (: Bibi :)
  • fluffyboy: Csá Kardi! Fogd csak be a rabszolgáidat, had kényeztessenek! Hiszen te vagy a "király"! :) Nyalin... (2009.06.18. 08:23) (: Élni tudni kell... :)
  • Simi-Samu-Sámuel: Szia Kardi! De király Neked!!! Azért nem semmi! Ez nem olyan velnesz dolog amit néha itt ott hal... (2009.05.30. 10:58) (: Élni tudni kell... :)
  • bande\': Sziasztok Nagyék! Örülünk nektek mi is, már fel is kerültetek hozzánk linkelve. :) Becsszóra ma f... (2009.03.25. 11:58) (: Jövünk már...én vagyok a gyorsabb :)
  • Milu75: Sziasztok! Sikerült. Több napba telt ugyan, de végig olvastam az egész eddigi blogot! :) Nagy gra... (2009.03.25. 10:31) (: Jövünk már...én vagyok a gyorsabb :)
  • fluffyboy: Te Kardi! Van ilyen traki fáradt, levert gazdiknak is???? Akkor kérek egyet! ;o) (2009.03.24. 21:54) (: Reklám (x) :)
  • Artúr tesó: Megzabállak Tesó, olyan cuki vagy!!!!!!!!!! Várlak nagyon! :o)))) (2009.03.20. 11:50) (: Ez egy nyunyu nap volt... :)
  • Simi-Samu-Sámuel: Szia Kardi! Az a helyzet, hogy ameddig nem voltam a Kozmikusnál, annyira belelógott a szőr a szem... (2009.03.16. 23:57) (: Séta...együtt...az egész csaláááádddd :)
  • bande\': Kedves Samu! Köszi, szép-szép a kétlábú de játszani még nem játszik velem, sz'al túl sok hasznát ... (2009.02.27. 23:42) (: Séta...együtt...az egész csaláááádddd :)
  • Simi-Samu-Sámuel: Szia Kardi! Tök jó neked, hogy Gazdiék elvittek a nagy pocsolyához! Csúúúcs! Nekem azt ígérték ... (2009.02.21. 21:45) (: Séta...együtt...az egész csaláááádddd :)
  • Utolsó 20

Képek Rólam

Innen néztek

Locations of visitors to this page

HTML

2009.06.18. 10:58 bande\'

(: Bibi :)

Hát, az úgy történt, hogy a szőrös gazdit elvittem a szokásos reggeli sétánkra...aztán hazajöttünk, futkároztam, és hirtelen nagyon fájt...a könyökökököm, vagy mi...nem tudtam ráállni a lábikómra, nem tudtam futni, nem tudtam a traktorokat kergetni...csak sírtam :( Aztán a gazdi gyorsan betett a brümmögőbe és elvitt a dokihoz. Ott kaptam valamit, amitől egy irtó nagyot alukáltam...kiderült, hogy közben megrögtönöztek, vagy mi...és hogy nagyon gyorsan meg kell műteni...az nemtom mi...eddig csak műcsontról hallottam.

Ami tuti, hogy nagyon fáj...kaptam valami bogyókat, a gazdik össze-vissza simiztek, én meg nem tudtam hogy feküdni :( Másnap a gazdi megint betett a brümmögőbe és elvitt messzire, ahol egy nagyon kedves szőrös megjavította a lábamat...bár még mindig fáj, és kaptam valami tányért is a buksimra, de azért már sokkal jobb...azért a gazdik közelsége most nagyon kell...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kardigan.blog.hu/api/trackback/id/tr671192874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fluffyboy 2009.06.19. 08:19:42

Jesszusszentatyakutyaúristen!!! Kardiiii! Mi történt? Egy könyökökök nem tud csak úgy fájni. Hirtelen eléd ugrott egy akadály, amin átestél? Vagy esetleg "félre léptél"? (figyi, egy nő sem ér ennyit, hogy kitörd a lábad!)
Szomorúan látom, hogy neked is parabola antenna került a fejedre. Nem rég nekem is hordanom kellett.
Azért az szomorú, hogy ilyen bajnak kell történni, hogy a gazdik kényeztessenek. ;-O
Extranyalintás!
Mex

bande\' · http://kardigan.blog.hu 2009.06.19. 09:00:56

@fluffyboy: Láttam Mex te is átmentél parabolaantennába...kutyák nemzeti csatornája neked bejön?
Remélem te már jól vagy, nekem sajna sokkal lassabb lesz, vmi porcleválás volt a könyökömben, szal' meg is vágtak :( Most állítólag fél évig lőttek a nagy szaladgálásoknak...De a gazdik nagyon jó fejek, nagyon figyelnek rám. De tegnap megszabadultam az izétől a fejemről és már varratokat is szedtek, szóval gyógyulgatok.
Köszi az aggódást Mex! :)
süti beállítások módosítása